• Video patarimai

    Patarimai bėgikams #1: masažinis volas

    Kiekvienas bėgikas, nesvarbu ar bėgioja savo malonumui, ar ruošiasi bėgimo maratonui, turėtų nepamiršti skirti dėmesio viso kūno fizinei būklei. Įsitempę raumenys didina traumų riziką, tačiau juk kasdien pas masažistą nenubėgsi. Išeitis - masažinis volas. Namų sąlygomis, vos per keletą minučių padėsi savo raumenims atsigauti po bėgimo ir siekti geresnių rezultatų. Dalinamės keletu pratimų kaip išmasažuoti raumenis, svarbiausius bėgikams. Už patarimus ir konsultacijas dėkojame "Alfa steps" kineziterapturams.

    Masažinių volų ieškok čia.


    Patarimai bėgikams #2: batelių varstymo būdai

    Kiekvieno žmogaus pėda individuali ir nors batelių pasirinkimo tikrai netrūksta, kartais vis tiek iš klientų girdime, kad kažkuri batelių dalis spaudžia ar priešingai - yra laisva ir koja slidinėja. Ne visuomet reikia skubėti ieškoti naujos poros, pirmiausiai rekomenduojame pabandyti vieną iš raištelių suvarstymo būdų ir taip spręsti judėti trukdančią kliūtį.

     


    Patarimai bėgikams #3: Kaip dėvėti Buff kaklaskarę?

    kaklaskarės - vienas universaliausių aksesuarų aktyvaus laisvalaikio gryname ore mėgėjams. Dalinamės keletu būdu, kaip galite jas panaudoti.

    Buff kaklaskarių ieškok čia.


    Patarimai bėgikams #4: Kaip rengtis žiemą?

    Paspaudus šaltukui ir išlindus saulei kojos pačios nori bėgti į lauką, tačiau kaip nesušalti? Kasdien sulaukiame klausimų, ką rengtis esant neigiamai temperatūrai, tad dalinamės keletu žieminės bėgimo aprangos idėjų.


    Patarimai bėgikams #5: Kaip išsirinkti lempą?

    ​Bėgti tamsoje nesaugu ir pavojinga. Jūsų nemato nei kiti bėgikai, nei dviratininkai, nei pravažiuojantys automobiliai, taip pat bėgdami galite užkliūti ir pakristi. Dažnai po darbo namo bėganti Monika sako, kad būtini ne tik atšvaitai, bet ir lempa, kuri padeda geriau matyti ir būti matomais. Lempų pasirinkimas didelis ir įvairus, tad dalinamės patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį.

    Lempų ieškokite čia: http://bit.ly/2mSevs5


    Patarimai bėgikams #6: Kada keisti bėgimo batelius?

    Dažnai galvojama, kad bėgimo batelius reikia keisti tik kai visiškai suplyšta arba vadovaujantis gamintojo nurodyta batelių rida. Deja, kriterijų yra daug daugiau: kūno svoris, bėgimo paviršius, pronacijos lygis ir kt. Dalinamės patarimais į ką atkreipti dėmesį prieš renkantis naujus batelius ir kviečiame užsukti išsirinkti.

    Batelių ieškokite čia


    Patarimai bėgikams #7: kaip išsirinkti bėgimo striukę?

    Iškritęs sniegas primena, kad laikas pagalvoti apie šiltesnę bėgimo aprangą. Svarbiausia taisyklė - viršutinės aprangos sluoksniavimas. Dalinamės patarimais į ką atkreipti dėmesį renkantis striukę ir kokias technologijas siūlo skirtingi gamintojai. 

    Bėgimo striukių ieškok čia


    Patarimai bėgikams #8: ką rengtis po bėgimo striuke?

    Išsirinkus bėgimo striukę svarbu pasirūpinti ir tinkamu apatiniu sluoksniu. Pasirinkimo tikrai daug ir jis priklauso nuo turimos bėgimo striukės, oro temperatūros ir, žinoma, kiekvieno atsparumo šalčiui. 

    Bėgimo bliuzonus rasite čia


    Patarimai bėgikams #9: bėgimo avalynė drėgnam ir vėsiam orui

    Kai lauke lyja ir šlapia, tačiau bėgti vis tiek norisi - tinkama avalynė gali išspręsti ne vieną problemą, tačiau kaip išsirinkti ir į ką atkreipti dėmesį?


    Patarimai bėgikams #10: atsistatymas po bėgimo treniruotės​

    Bėgimo treniruočių efektyvumui labai svarbus organizmo atsistatymas po kiekvieno bėgimo. Efektyviam atsistatymui svarbūs keturi dalykai: mityba,   raumenų pratempimas ir volavimas, tepalai bei kompresija. Pirmiausia svarbu atstatyti skysčius - bent pusę litro po treniruotės. Geriausia vartoti sportinius gėrimus, kuriuos paprasta paruošti ir juose yra organizmui greičiau atsistatyti padedančių medžiagų: elektrolitų, baltymų ir angliavandenių. Reikiamų medžiagų galima gauti ir iš sportinių batonelių - juose medžiagų mažiau, tačiau tai puikus sprendimas, kai nėra galimybės pasidaryti gėrimo.

    Siekiant greitesnio atsistatymo svarbu po bėgimo pratempti raumenis bei juos masažuoti. Raumenys tampa elastingesni, sumažėja traumų rizika. Masažą atlikti galima ir namuose, tereikia turėti masažinį volą, kuris neužima daug vietos ir kainuoja pigiau, nei kasdien lankytis pas masažistą. 

    Trečia priemonė - šildantys ar šaldantys tepalai. Mažina raumenų skausmą. 

    Ketvirta priemonė - kompresinės kojinės. Tinkamos tiek bėgimo metu, tiek  po jo, tiek ilgoms kelionėms. Aktyvina kraujotaką, mažina raumenų skausmą ir nuovargį. 


    Patarimai  bėgikams #11: bėgimo batelių tipai                                         

    Bėgimo batai - vienas svarbiausių ir dažnai nuvertinamų bėgimo "įrankių". Kokybiški, Tavo pėdoms tinkami bėgimo bateliai gali net keletą kartų sustiprinti malonumą bėgti ir netgi padėti tai daryti lengviau. Kartu su Lympo.lt paruošėme trumpą video apie bėgimo batelių rūšis ir skirtumus, į kuriuos būtina atsižvelgti renkantis naują porą.