Prekių katalogas

Prekių Grąžinimas

  • [email protected] | +370 616 85333
    Susisiekite jei turite klausimų dėl prekių grąžinimo proceso.

    21 DIENOS PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA - NEMOKAMAS GRĄŽINIMAS LIETUVOJE.

    Užsakytos prekės netinka arba neatitinka jūsų lūkesčių? Grąžinkite prekes per 21 dieną nuo jų įsigijimo. Visus užsakymus kurių vertė viršija €49 Lietuvoje galite grąžinti nemokamai, jei grąžinimui pasirinksite mūsų partnerius Omniva.

    Grąžinant užsakymus, kurių vertė mažesnė nei €49, grąžinimo kaina - €3. Ši suma bus išskaičiuota iš grąžinimo sumos už grąžintas prekes.

     

    PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCESAS

    1. Grąžinti prekes galite per 21 dieną nuo jų įsigijimo.
    2. Supakuokite prekes taip, kad grąžinimo metu jos būtų apsaugotos.
    3. Atlikite sekančius veiksmus prekių grąžinimui per Omniva paštomatą.
      OMNIVA PAŠTOMATAS
       1 - užpildykite Omniva grąžinimo formą
       2 - sms'u gausite grąžinimo kodą
       3 - artimiausiame Omniva paštomate suveskite gautą kodą
       4 - paštomato atspausdintą lipduką užklijuokite ant siuntos
       5 - įdėkite gražinamą siuntą į paštomatą
    4. Prekių grąžinimas iki mūsų gali užtrukti keletą darbo dienų.
    5. Patikrinę grįžusias prekes, grąžinsime jums pinigus. Įprastai procesas užtrunka 1-3 darbo dienas nuo grąžinimo gavimo.

    Taip pat grąžinamas prekes galite pristatyti į mūsų parduotuvę Vilniuje, adresu J. Jasinskio g. 14A. Mūsų darbo laiką rasti čia.

    SVARBU! Visi grąžinimai turi būti pristatyti į mūsų parduotuvę. Prekių grąžintų į paštomatus neatsiimame. Mūsų siūlomas Omniva grąžinimo būdas prekes pristato iš paštomato į parduotuvę.

     

    GRĄŽINIMO SĄLYGOS: ką reikia žinoti prieš grąžinant prekes?

    • Grąžinti galima naujas prekinę išvaizdą atitinkančias prekes. Dėvėtos arba skalbtos prekės nėra keičiamos arba grąžinamos.
    • Prekės turinčios naudojimo požymių arba pažeidimų nėra keičiamos arba grąžinamos.
    • Pakuotė ir etiketės yra prekių dalis. Grąžinamos prekės turi būti su etiketėmis ir originaliose pakuotėse. Batų dėžė turi būti supakuota į papildomą dėžę, kad gražinimo metu būtų apsaugota. Pasiliekame teisę nepriimti grąžinamų prekių su pažeistomis pakuotėmis arba be jų. 
    • Išimtys: grąžinimui ir keitimui nepriimamos individualiai pritaikytos (suženklintos) prekės ir dovanų čekiai.
    • Jei įmanoma prekių grąžinimui naudokite mūsų dėžę (jei siuntą gavote dėžėje).

     

    PREKIŲ SU DEFEKTAIS / BROKO GRĄŽINIMAS

    Apgailestaujame, jei gavote nekokybišką prekę arba prekę su defektu. Susisiekite su mumis el. paštu [email protected] pridėdami šią informaciją, kad galėtume prekę pakeisti arba grąžinti pinigus:

    1. Pirkimo čekį arba pirkėjo el. paštą;
    2. Aprašykite defektą, jo vietą ir atsiradimo aplinkybes;
    3. Keletą prekės nuotraukų: 1. defekto vieta iš arti; 2. defekto vieta iš toliau, kad matytųsi visas produktas. 3. jei tai batai, papildomai pridėkite abiejų batų batviršio bei pado nuotraukas.

    Ši informacija reikalinga prekės defekto įvertinimui. Tai atlikę susisieksime dėl tolimesnių veiksmų.

     

    Atmintinė dėl prekių su defektais gražinimo:

    • Dėl prekių defekto galima kreiptis per 24 mėnesių laikotarpį.
    • Pastebėjus prekių defektą iš karto apie tai informuokite. Jei prekes naudosite toliau, bus sunku nustatyti defekto priežastį.
    • Natūralus prekės nusidėvėjimas, įskaitant smulkaus remonto reikalaujančias detales (pvz.: nusitrynus užrašams, logotipams, blizgioms detalėms, išmintiems vidpadžiams ir pan.), kurios neturi įtakos naudojimui pagal paskirtį nėra laikomas prekės defektu.
    • Prekės vertinimas dėl defekto gali užtrukti iki 14 dienų.
    • Prekės įvertinimui dėl defekto gali prireikti fizinės prekės apžiūros. 
    • Prekės defekto patvirtinimo atveju savo sąskaita pašalinsime defektus, apkeisme prekę arba grąžinsime sumokėtus pinigus.

     

    D.U.K.

    Kokiais atvejais prekių grąžinimas yra nemokamas / mokamas?

    Nemokamai prekes galite grąžinti:

    • Per 21 dieną Lietuvoje galite nemokamai grąžinti visus užsakymus, kurių vertė viršija €49 jei grąžinimui pasirinksite mūsų partnerius Venipak arba Omniva.
    • Visais atvejais jei pristatant užsakyme įsivėlė mūsų - Sportpoint klaida.
    • Visais atvejais kai įsigyta prekė yra patvirtinama kaip prekė su defektu.

    Prekių grqžinimas yra mokamas:

    • Užsakymams, kurių vertė mažesnė nei €49. Jei grąžinimui pasirinksite mūsų partnerius Venipak arba Omniva gražinimo kaina - €3. Ši suma bus išskaičiuota iš gražinimos sumos už grąžintas prekes.
    • Visi kiti grąžinimo būdai nenurodyti mūsų grąžinimo aprašyme yra pirkėjo sąskaita. 

     

    Per kiek laiko galima grąžinti prekes?

    Per 21 dieną galima gražinti visas naujas, bet netikusias prekes. Prekės turi būti grąžinamos pilnos komplektacijos su pakuotėmis nepraradusiomis prekinės išvaizdos.

    Per 24 mėnesius galima grąžinti prekes, kurios pripažintos kaip prekės su defektais arba brokas.

     

    Ar grąžinant prekę būtina turėti pirkimo čekį?

    Čekio nereikia, jeigu esi mūsų sistemoje registruotas klientas ir pirkimą atlikote savo vardu, tokiu būdu galėsime rasti pirkimo operaciją. Visais kitais atvejais prašysim pirkimo dokumento - sąskaitos arba čekio.

     

    Kada už grąžintas prekes bus grąžinti pinigai?

    Patikrinę grįžusias prekes, grąžinsime jums pinigus. Įprastai procesas užtrunka 1-3 darbo dienas nuo prekės grąžinimo datos. Kilus įtarimų dėl prekių kokybės pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 14 dienų.

     

    Ar galima prekes grąžinti pristatant jas į Sportpoint parduotuvę?

    Taip, elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima grąžinti jas pristatant į Sportpoint parduotuvę. Kad procesas greitesnis turėkite su savimi užpildytą prekių grąžinimo aktą.

     

    Ar galima prekes grąžinti į paštomatą esantį šalia Sportpoint parduotuvės?

    Ne, į paštomatus grąžintų siuntų neatsiimame ir tokios siuntos jums bus grąžintos atgal. Siuntos turi būti pristatytos tiesiai į Sportpoint parduotuvę. Mūsų siūlomas Omniva grąžinimo būdas siuntas pristato iš paštomato į mūsų parduotuvę.

     

    Ar galima pakeisti įsigytą prekę kita arba pakeisti netikusį dydį?

    Taip, keitimą galima atlikti tuo atveju jei atvyksite į Sportpoint parduotuvę ir išsirinksite prekes keitimui. Visais kitais atvejais pildykite prekių grąžinimą ir užsakykite norimas prekes iš naujo.


    Informacija apie Prekių gražinimą yra pateikta Prekių pirkimo – pardavimo el. parduotuvėje taisyklėse.