Prekių katalogas

Prekių Grąžinimas

  • [email protected] | +370 616 85333
    Susisiekite jei turite klausimų dėl prekių grąžinimo proceso.
     

    KĄ REIKIA ŽINOTI PRIEŠ GRĄŽINANT PREKES?

    • Prekes galima grąžinti per 21 dieną nuo jų įsigyjimo.
    • Grąžinti galima tik naujas prekes be naudojimo ar skalbimo požymių.
    • Pakuotė ir etiketės yra prekės dalis – jos turi būti nepažeistos.
    • Pasirūpinkite grąžinamų prekių pakuote, kad prekės būtų apsaugotos. Batų dėžę supakuokite  į papildomą dėžę, kad grąžinimo metu ji būtų apsaugota. 
    • Išimtys: individualiai pritaikytos (suženklintos) prekės ir dovanų čekiai negrąžinami. 



    LIETUVA - PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCESAS

    • Prekes galite grąžinti nemokamai per 21 dieną nuo jų įsigijimo dienos.
    • Prekes galite grąžinti per Omniva paštomatus, Venipak paštomatus ar kurjerį, bei patys pristatyti prekes į Sportpoint parduotuvę.
    Grąžinimas – Omniva paštomatas
     1 - Užpildykite Omniva grąžinimo formą
     2 - SMS žinute gausite grąžinimo kodą
     3 - Artimiausiame Omniva paštomate suveskite kodą
     4 - Įdėkite grąžinamą siuntą į paštomatą (lipduko klijuoti nereikia, tą padarys kurjeris).
     5 - Gavę siuntą (1–3 d. d.) informuosime el. paštu ir grąžinsime pinigus (1–5 d. d.).

     

    Grąžinimas – Venipak paštomatas, kurjeris
     1 - Siuntoje rasite grąžinimo lipduką
     2 - Užklijuokite lipduką ant siuntos.
     3 - Įdėkite siuntą į artimiausią Venipak paštomatą
     4 - Arba išsikvieskite kurjerį siuntai paimti tel. +370 700 55221
     5 - Gavę siuntą (1–3 d. d.) informuosime el. paštu ir grąžinsime pinigus (1–5 d. d.).


    Prekes taip pat galite pristatyti jums patogiu būdu adresu:

    Sportpoint parduotuvė
    J. Jasinskio g. 14A, 
    01112 Vilnius
    +370 616 85333
     

    Siunčiant kitais būdais ant dėžės aiškiai pažymėkite 'PREKIŲ GRĄŽINIMAS'.

    SVARBU! Visi grąžinimai turi būti pristatyti į mūsų parduotuvę. Siuntų, paliktų paštomatuose, neatsiimame.


     

    LATVIJA - PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCESAS

    • Prekes galite grąžinti per 21 dieną nuo jų įsigijimo dienos.
    • Grąžinant per Omniva paštomatą taikomas €4 mokestis, kuris bus išskaičiuotas iš grąžinamos sumos už prekes.
    • Prekes galite grąžinti kitu jums patogiu būdu pristatant prekes į Sportpoint parduotuvę.

    Prekių grąžinimo procesas naudojantis Omniva paštomatais:

    Omniva paštomatas – €4 išskaičiuojami iš grąžinamos sumos
     1 - Užpildykite Omniva grąžinimo formą
     2 - SMS žinute gausite grąžinimo kodą
     3 - Artimiausiame Omniva paštomate suveskite kodą
     4 - Įdėkite grąžinamą siuntą į paštomatą (lipduko klijuoti nereikia, tą padarys kurjeris).
     5 - Gavę siuntą (2–4 d. d.) informuosime el. paštu ir grąžinsime pinigus (1–5 d. d.).


    Prekes taip pat galite pristatyti jums patogiu būdu adresu:

    Sportpoint parduotuvė
    J. Jasinskio g. 14A,
    01112 Vilnius
    +370 616 85333


    Siunčiant kitais būdais ant dėžės aiškiai pažymėkite 'PREKIŲ GRĄŽINIMAS'.

    SVARBU! Visi grąžinimai turi būti pristatyti į mūsų parduotuvę. Siuntų, paliktų paštomatuose, neatsiimame.


     

    ESTIJA - PREKIŲ GRĄŽINIMO PROCESAS

    • Prekes galite grąžinti per 21 dieną nuo jų įsigijimo dienos.
    • Grąžinant per Omniva paštomatą taikomas €5 mokestis, kuris bus išskaičiuotas iš grąžinamos sumos už prekes.
    • Prekes galite grąžinti kitu jums patogiu būdu pristatant prekes į Sportpoint parduotuvę.

    Prekių grąžinimo procesas naudojantis Omniva paštomatais:

    Omniva paštomatas – €5 išskaičiuojami iš grąžinamos sumos
     1 - Užpildykite Omniva grąžinimo formą
     2 - SMS žinute gausite grąžinimo kodą
     3 - Artimiausiame Omniva paštomate suveskite kodą
     4 - Įdėkite grąžinamą siuntą į paštomatą (lipduko klijuoti nereikia, tą padarys kurjeris).
     5 - Gavę siuntą (3–5 d. d.) informuosime el. paštu ir grąžinsime pinigus (1–5 d. d.).


    Prekes taip pat galite pristatyti jums patogiu būdu adresu:

    Sportpoint parduotuvė
    J. Jasinskio g. 14A,
    01112 Vilnius
    +370 616 85333


    Siunčiant kitais būdais ant dėžės aiškiai pažymėkite 'PREKIŲ GRĄŽINIMAS'.

    SVARBU! Visi grąžinimai turi būti pristatyti į mūsų parduotuvę. Siuntų, paliktų paštomatuose, neatsiimame.

     

     

     

    PREKIŲ SU DEFEKTAIS / BROKO GRĄŽINIMAS

    Apgailestaujame, jei gavote nekokybišką prekę arba prekę su defektu. Susisiekite su mumis el. paštu [email protected] pridėdami šią informaciją, kad galėtume prekę pakeisti arba grąžinti pinigus:

    1. Pirkimo čekį arba pirkėjo el. paštą;
    2. Aprašykite defektą, jo vietą ir atsiradimo aplinkybes;
    3. Keletą prekės nuotraukų: 1. defekto vieta iš arti; 2. defekto vieta iš toliau, kad matytųsi visas produktas. 3. jei tai batai, papildomai pridėkite abiejų batų batviršio bei pado nuotraukas.

    Ši informacija reikalinga prekės defekto įvertinimui. Tai atlikę susisieksime dėl tolimesnių veiksmų.

     

    Atmintinė dėl prekių su defektais grąžinimo:

    • Dėl prekių defekto galima kreiptis per 24 mėnesių laikotarpį.
    • Pastebėjus prekių defektą iš karto apie tai informuokite. Jei prekes naudosite toliau, bus sunku nustatyti defekto priežastį, bei įrodyti, kad ji atsirdo dėl gamintojo klaidos.
    • Natūralus prekės nusidėvėjimas, įskaitant smulkaus remonto reikalaujančias detales (pvz.: nusitrynus užrašams, logotipams, blizgioms detalėms, išmintiems vidpadžiams ir pan.), kurios neturi įtakos naudojimui pagal paskirtį nėra laikomas prekės defektu.
    • Prekės vertinimas dėl defekto gali užtrukti iki 14 dienų.
    • Prekės įvertinimui dėl defekto gali prireikti fizinės prekės apžiūros. 
    • Prekės defekto patvirtinimo atveju savo sąskaita pašalinsime defektus, apkeisime prekę arba grąžinsime sumokėtus pinigus.